۴ پاسخ

من رفتم عالی بود کارش.راضی بودم

من قبلا رفتم البته برا بارداری نه! خوب بوده همونم!

نه من هر موقع خواستم برم گفتم هرروزی که دکتر موسوی هس برا همون روز نوبت میخوام
دوبارم پیش دکتر شاکری رفتم

من پیش دکتر رهبر رفتم خیلی عالیه کارش

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توراهی❤️ مامان توراهی❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری