دوستان دکتر مریم عباسیان نیک دکتر خوبیه کسی میشناسه

۲ پاسخ

من مطب تهران میرفتم برای زایمان بسیار راضی بودم

من بارداری اول پیش ایشون میرفتم اصلا دوس نداشتم سه نفر رو ویزیت میکرد آدم روش نمیشد حرفشو بزنه

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری