کاکایو میتونم ب پسرم بدم

۳ پاسخ

من ک میخوره

نه زیادش باعث بیش فعالی میشه
حالا ماهی یکبار در حد خیلی خیلی کم عیب نداره

ن خوب نیس براش عزیزم
عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی
مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان دیان💙وتودلی🩷 مامان دیان💙وتودلی🩷 هفته شانزدهم بارداری
مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی
مامان خرمالو🍅 مامان خرمالو🍅 ۱ سالگی