خانوما چند هفته میرن برا تایین جنسیت

۵ پاسخ

عززیزم اگر تهران هستید دکتر شاکری از دوازده هفته صد در صد میگه یعنی ان تی برید پیشششون متوجه میشید

۱۶ هفته رفتم صد در صد بهم گفت … ان تی مشخص نبود

بالای پانزده هفته دقیقه

از ۱۶ هفته مشخصه اما همه معمولا با انومالی یکیش می‌کنن یعنی ۱۸ هفته

۱۸ هفته گلم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد