فقط منی ک انقد بی خیالم اصلا دکتر نمیرم😂😂
منم هر بار میرم دارو هامو بگیرم همش همین ۱ خورده ۱۵۰۰ در میاد
یبارم شد ۲ تومن
یک و پونصد که خوبه من که هر بار داروهام دو و نیم سه درمیاد یک و پونصد مال وقتیه که یه سریاشو داشته باشم فقط چند قلمشو بخوام بگیرم 😬
منم هرماه میرم بادارومیشه ۲تومن غیرازازمایش هرماه میدم
عزیزم من هروبار میرم دکتر ویزیت و سنوهام و نوار قلب میشه ۱۸۰۰تازه بدون دوارها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.