چ خبره ی نسخه گرفتم ۱۵۰۰ فدای سر دخترم ولی خیلیه خدایی

۵ پاسخ

فقط منی ک انقد بی خیالم اصلا دکتر نمیرم😂😂

منم هر بار میرم دارو هامو بگیرم همش همین ۱ خورده ۱۵۰۰ در میاد
یبارم شد ۲ تومن

یک و پونصد که خوبه من که هر بار داروهام دو و نیم سه درمیاد یک و پونصد مال وقتیه که یه سریاشو داشته باشم فقط چند قلمشو بخوام بگیرم 😬

منم هرماه میرم بادارومیشه ۲تومن غیرازازمایش هرماه میدم

عزیزم من هروبار میرم دکتر ویزیت و سنوهام و نوار قلب میشه ۱۸۰۰تازه بدون دوارها

سوال های مرتبط