سلام، ایا لبنیات نفاخه؟؟

۴ پاسخ

بله نفاخه
بخاطر کولیک دخترم دکتر گفت کلا شیر ماست و پنیر نخور
بعضا نوزادا هم حساسیت دارن به پروتیین گاوی
حبوباتم خیلی تاثیر داره رو نوزاد

دکتربه من گفت نخور فعلا

سلام نفاخ هست اما باید ببینی وقتی میخوری بچه اذیت میشه یا نه... من دختر به حبوبات خیلی حساسه... حتی اگه تو سوپ کمی عدس باشه بخورم تا یک روز اذیت میشه اما به لبنیات حساس نیست...کم بخور اگه بچه‌ت واکنش نشون نداد کم کم بیشتر بخور

اره فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری