خانما قطره آهن لیپوزوفر آبی بهتره یا قرمز

۳ پاسخ

بهتر و بدتر نداره قرمز معمولی هست و برای بچه های معمولی،ابی اهنش دو برابر هست و برای بچه ها با فقر اهن یا اینکه دوز مصرفیش باید نصف باشه

آبی عزیزم

آبی اهنش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان آوین و آسمان مامان آوین و آسمان ۱۴ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی