خانما تب رو چند باشه نرماله

۳ پاسخ

زیر ۳۷

دمای عادی ۳۶ و نیم هست. تو مریضی تب تا ۳۷ ونیم یعنی کنترل شده. دیگه ۳۸ تبه

۳۷و نیم ب بعد شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه قشنگ🩷 مامان جوجه قشنگ🩷 ۱ سالگی
مامان آراز👀💙 مامان آراز👀💙 ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی