۴ پاسخ

رو نمودار باشه خوبه

این‌چن ماه نمیدونم چرا وزن نگرفته

ولی ۶ماهگی ۸۲۰۰بودا

عالیه عزیزم البته بستگی ب وزن تولدش داره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی
مامان رادمان🫀👶 مامان رادمان🫀👶 ۱ سالگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی