سلام دوستان آیا موبر ضرر داره گیاهی بگیرم

۳ پاسخ

نوره اصل اوکیه ولی ب شکمت نزن باقی جاها بزن

من از این پودر تیزبرا میزدم ولی نمیدونم چرا از وقتی حامله شدم کلااا موهامو نمیکنه هر چقدم میزارم میمونه هیچیی ب هیچی😐😐

نه ....

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار و مهدا مامان مهدیار و مهدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یلدا♥️ مامان یلدا♥️ ۶ ماهگی
مامان shahan مامان shahan روزهای ابتدایی تولد