خانوما موبر ضرر داره در بارداری ؟

۶ پاسخ

نه اتفاقا خوبه سودا بدنتو دفع میکنه. البته سنتی

من خودم استفاده میکردم اوایل بارداری ولی از دکتر پرسیدم گفت سعی کن استفاده نکنی

من طبیعیشومیگیرم. ازاول بارداریمم استفاده میکنم.
خیلیییی بهتر از ژیلته واقعا

نه من همیشه میزنم هیچ مشکلی نداره

ن ما استفاده میکنیم

نه من میزنم

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۵ ماهگی