من از دکترم پرسیدم گفت اگه حساسیت نداری بزن هیچ مشکلی نداره
پودر موبر چقدر طول میکشه دربیاد؟
موبر مارک دپی بخر
من ماه اخرموبرمیزدم دیگه نمیشه شیوکردمخصوصامیخوای بری بیمارستان راحت موبرمیزنی
کی میری بیمارستان بسلامتی
پس قدیمچیکارمیکردنهمه استفاده میکردن
نه من استفاده میکردم مشکلی نداشت
من سر هردو بارداری زدم خدارا شکر مشکلی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.