۸ پاسخ

اگه دردش زیاد شدو همران لگه صورتی برو بیمارستان

یه شیاف پروژسترون 400 بزن بهتر میشی چای بخور و گرم بگیر خدت

طبیعیه ولی اگه طول کشیدسونوی طول سرویکس بدین ک طولش کم نشده باشه

طبیعیه میگن

منم چند روزه شروع شده دوباره دردای پریودی،لکه بینی هم داشتم شیاف استفاده میکنم.این استرسا نمیذاره از بارداری لذت ببریم😔

منم الان اینطور شدم نمیتونم تحمل کنم

کاملا طبیعیه استراحت کن ولی اگه دیدی اصلا خوب نمیشی و دردت شدید میشه یا لکه بینی داری برو بیمارستان . ولی در کل این دردا عادیه هممون داریم احساس و دردای پریودی

عادیه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان شهرزاد🤰🏼🩷 مامان شهرزاد🤰🏼🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری