سلام کسی میدونه این آزمایشات برا چیه؟

تصویر
۲ پاسخ

مگه بعد از ازمایش گلوکز باز هفته بالاتر آزمایش قند داریم؟

یکیش قند ناشتاست یکیش cbcمال کمخونی ایناس، اون دوتا دیگه رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان عارف کوچولو💋 مامان عارف کوچولو💋 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان ساحل😍 مامان ساحل😍 هفته چهلم بارداری