مامانا تب بچم‌۳۷/۹بده؟

۲ پاسخ

یه ویروسه عزیزم دخترم تا سه روز تب داشت
یه بار بخاطر تب تشنج کرده اینسری مردم و زنده شدم از بس از تب میترسم ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه 🥹🩷

یکم تب داره خیلی بالا نیست ولی حواست باشه یهو بالا نره پاشویه با گلاب کن

سوال های مرتبط

مامان ساوان مامان ساوان ۲ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی
مامان لیا مامان لیا ۲ سالگی
مامان مرتضی و آیهان مامان مرتضی و آیهان ۲ سالگی
مامان کاکل زری🧒🏼💋 مامان کاکل زری🧒🏼💋 ۲ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی