نه من زدم اصلا ربطی نداره به آمپول گزاز
من زدم ولی بهم گفت از هفته 28تا 34میتونی بزنی فقط و بقیش خطر داره من 31هفته زدم
من نزدم اصلا.
قبلش بپرس عزیزم فک نکنم اصلامشکلی باشه من زدم یادم نیست کدوم هفتم بود
نه اصلا نزن
من ۶ماهگی بود زدم ن کم نشد حرکت بچه چرته هرکی میگه
طبیعیه
آره عزیزم ممکنه یکی دو روز حرکات بچه رو کمتر حس کنی
من چندروز پیش زدم
من از بهداشت پرسیدم گفت تا ی هفته قبل از زایمان میتونی بزنی
من نزدم
باید زودتر میزدی
از پزشک وبهداشت حتما بپرس
من چندروز پیش زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.