۵ پاسخ

ببخشید شما برای قد بچتون کاری کردین؟؟
بهتر شد؟؟

چون من و باباش نسبتن قدمون بلنده هیراد ۸۷ ولی فک کنم خوبه اگه‌رو نموداره

زینک بده بهش

هرروز تخم مرغ و گوشت و پروتئین میخوره ؟ مغزیجات و بادوم میدی ؟ حبوبات زیاد بهش میدی؟ شیر میخوره ؟ لبنیات کامل میخوره ؟ اگه اینا رو میخوره و بازم کمه خوابش شاید کمه و شب ها دیر میخوابه

ژن خودت و همسرت چجوریه ؟

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری