درد پا و کشاله ران طبیعیه؟

۶ پاسخ

کاملا طبیعیه
من از وسط کمرم تا نوک انگشت پاهام درده

اره طبیعی به مرور بیشتر هم میشه مخصوصا درد واژن ادمو میکشه

من از هفته ۲۱ خصوصا تو خواب دارم میگن هر چی میگذره بدترم میشه

بله و من در شرف مردنم از درد وحشتناکش

منم دارم

کاملا طبیعیه و بدتر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی