۴ پاسخ

درخ‌واست بده همو داشته باشیم

منم هم هفته شمام زیر دلم درد میکرد دیروز 🥲

اگر با استراحت و دراز کشیدن خوب میشید چیز خاصی نیست.
طول سرویکستون خوب باشه.لکه بینی نداشته باشین و هماتومم نباشه.این دردا عادیه

منم الان این دردا رو دارم سونو ان اس تی همه چی دادم میگه چیزی نیست 🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری