۷ پاسخ

سلام خانوما من امروز رفتم برا سونو آنومالی همه چی خوب بود
ولی یه چیزی خودم را نگران کرده
اینکه وزن بچه را ۲۶۵گرم زده
از شما کسی هست آنومالی داده باشه وزن بچه را چقدر نوشته

اره دیگ انومالی دیگ ۱۰۰ درصده

از ۱۵ هفتگی دقیق مشخصه

بله

اره دیگه انومالی درسته

اره اون موقه جنسیت صددرصد هست

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۵ ماهگی
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته هجدهم بارداری
مامان گومبولوها💙🩷 مامان گومبولوها💙🩷 ۶ ماهگی
مامان لیا مامان لیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری