میان وعده پسرمم🥰😋

تصویر
۵ پاسخ

من سیب ورنده میکنم باقاشق میدم همشومیخوره اینجوری خطرناک نیست

من یبار اینطوری دادم کم بود خفه بشه دیکه بعد اون سیب رو رنده کردم موز باز نرمه با لثه هاش نا بره پایین فشار میده له میشه ولی سیب سفته

توروخدا اینجوری نده سیبو منم از ۶ ماهگیش تاالان همینجوری میدادم دیشب ینی مردمو زنده شدم مثل همیشه اینجوری دادم دستش یهو دیدم کبود شد نگو هی جوییده جمع کرده دهنش منو شوهرم ۴۰ دیقه درگیرش شدیم هی زدم پشتش هی عوق زد واقعا خدابهم رحم کرد خیلی لحظه بدی بود دوسه مرتبه با فاصله یه رب یه رب عوق زد تا تیکه هاش درومد گفتم خدای نکرده واسه شما اتفاق نیوفته🥲

نوش جونش

سیب رمدبرش ایمن بزن رنده کن

سوال های مرتبط

مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان ماهان💙💙 مامان ماهان💙💙 ۱ سالگی