۳ پاسخ

عطاری ها نمیفروشن؟

حکیم بانو

من از عطاری گرفتم به اسم سویق ژیوان تازه و خوب بود قاطی هست همه چی جو برنج عدس بادام و...

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آریانا و آریان مامان آریانا و آریان ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۵ ماهگی
مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی