۱۳ پاسخ

من ۲۹ هفته و ۲ روز ۱۳۰۰

سلام
منم ۱۲۷۰ بود با صدک ۴۶

دختر من امروز ٢٨هفته و ٣روز١۴٠٠بود

نی نی من هم 28 هفته 1212 گرم بود

1/250

وزنش خوبه ک
معمولیه
نه کمه و نه زیاد

صدک وزنش هم عالیه ماشاالله نی نی خیلی ریزع

وزنش خوبه

دکتر گفت خوبه وزنش با این حال که خودم خیلی کم وزن گرفتم

خبع ک

من بیست و هشت هفته و چهار روز رفتم ۱۲۸۹ بود وزنش
صدکشم ۴۰

۲۷ هفته ۹۷۲ بود

۱۱۸۹ بود

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی