۵ پاسخ

من دارم گین آپ میدم دیگه استخون شده بود

هیچی صبروتحمل زیاد

بچه ی منم هییییییچی نمیخوره، صبح ظهر شب ،فقط میگه صبحونه😣

دخترم فقط برنج سفید در حد چند قاشق با ماکارنی ابکش میخوره

غصه میخورم فقط

سوال های مرتبط

مامان ❤️Mahlin❤️ مامان ❤️Mahlin❤️ ۳ سالگی
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی