مامانا وزن دهی شیرخشک اپتامیل پپتی چطوره؟؟؟

۶ پاسخ

اگه پیدا کنی خوبه
من پپتی جونیور میدادم سخت پیدا میشد عوض کردم باز این یکی هم نیست از استرس دارم میمیرم

من ی هفته اپتامیل پتتی دادم پریردز بردم دکتر ۲۰۰ گرم افتاده عقب گفت همون نانو بده قاطی پاتی نکن شیرشو

من اپتامیل ساده میدم ۱ کیلو ماهی وزن دارا

خیلی تلخه دخترای من ک نخوردن از شدت تلخی

من اپتامیل میدم وزن دهیش کمه ولی هضمش راحته
نان وزن دهیش عالیه ولی هضم سخته باعث یبوست میشه

خیلی کمه

سوال های مرتبط

مامان مهسین🌙 مامان مهسین🌙 ۱۴ ماهگی
مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان ♥️دلسا♥️ مامان ♥️دلسا♥️ ۳ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی