مامانا وزن دهی شیرخشک اپتامیل چطوره؟

۲ پاسخ

من ي ماهه استفاده كردم فردا ببرم بهداشت ببينم چقدر اضاف كرده

بد نیست من شیر خودمو بیشتر میخوره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۸ ماهگی
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی