مامانا وزن دهی شیرخشک ببلاک چطوره؟؟

۴ پاسخ

من ببلاک میدم و راضیم ،وزن دهی طبیعی داره طبق نموداره

من دادم ۲ تا قوطی ۱۰۰ گرم اضاع کرد افتضاح بود برا پسر من

من نزدیک دو ماهه دارم میدم نبردم وزنش کنم ولی خودم حس میکنم تپل تر شده

نمیدونم ولی من آپتامیل پرونوترا میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی