مامانا وزن دهی ببلاک چطوره

۸ پاسخ

خوبههههخ

من میدم عالیه

واسه پسر من که خوبه تا سه ماهگی بیشتر از یه کیلو هر ماه وزن داده

دختر من ۳ماه ۱۶ روزشه
حدودا ۷ کیلوعه ببلاک میدم

خیلی خوبه ولی باید بهش بسازه

برا پسر منکه خوب نبود
طعمشم زیاد جالب نیست
من عوض کردم گیگوز گرفتم

بستگی داره بهش بسازه یا نه ،یکی از اقوم به پسرش میداد مث بالشت الیافی شده بود،تپولو پف پفی ،۴ ماهگی ۸کیلو

من ببلاکarمیدادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان پسر گلی مامان پسر گلی ۹ ماهگی
مامان پسرم🧸🍭 مامان پسرم🧸🍭 ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی