وزن دهی شیر آپتامیل چطوره ؟

۱۰ پاسخ

خیلی معمولی

خوبه من راضییم دخترم دنیا اومدنی ۳۲۰۰بود ۴ماهگی ۷۲۰۰
یبار عوض کردم نان دادم بهش نساخت بیرون روی گرفت

خوبه

من راضی نبودم اصلا الان تروویتال میدم عالیه

معمولی
همم مونده ب خوردن بچه
وزن بچتون چنده

واسه پسر من خوب نبود

زیاد نیست چون اپتامیل سبکه

واسه پسر من ک خوب بوده تاحالا خداروشکر

مثل نان نیست

خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا💙 مامان محمدصدرا💙 ۹ ماهگی
مامان قلبم🩷🐣 مامان قلبم🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی