کیا شیرخشک اپتامیل میدن وزن دهی ش چطوره؟؟؟

۴ پاسخ

من دادم بچم خوب وزن گرفت ولی یبوست گرفت گیگوز الان میدم خوب شد

من آپتاميل ساده ميدم خوبه

من اپتامیل اچ آ میدم راضیم وزنش ۸.۳۵۰ بود

اپتامیل به دختر من نساخت یبوست گرفت گیگوز میدم نرماله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۷ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی