بتام ۲۵بود روز یکشنبه فردا برم ازمایش بدم خوبه؟🥲🥲

۵ پاسخ

نه بذار بگذره چند روز دیگه

بتا بالای 10 فک کنم مثبته..
برا تیتر بتا، میگن بذارین ده دوازده روز از موعد پریودتون بگذره بعد برین که خوب بفهمی دیگه چطوریه

بعد ۴۸ ساعت دو تا سه برابر بشه اوکیه

۲۴ساعت بعد دوباره بده باید حدودا دو برابر بشه

میشه ۷۲ ساعت؟

سوال های مرتبط

مامان لِنــا🩷 مامان لِنــا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انگورم🍇🤰 مامان انگورم🍇🤰 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری