بتام خوبه؟ مثبته؟ کمه درسته؟؟ 🥲🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

استرس و نگرانی بدترینه نه عدد ...

مبارکه عزیزم برای منم ۲۰۰ هست

برای منم پنج روز تاخیر ۲۰۰ بود همه چیش هم خوب بود استرس نگیر

عزیزم این تیتر بتا نیست بتا ساده هست
دستگاه اون آزمایشگاه برای بتا ساده نهایت تا ۲۰۰ اندازه می گرفته که برای شما بالای ۲۰۰ شده.
ممکنه عددش ۱۰۰۰ بوده باشه ممکنه هم ۲۵۰
عددش مهم نیست چون بالاست.
شما سه هفته دیگه برو سونو قلب شکمی.
سعی کن سونو واژینال ندی اول بارداری.

خوبه بالا تراز ۲۰۰ هس

چند روز بعد موعد ازمایش دادی

تو هفته ما ۲۰۰ طبیعیه تیتر بتا بدی دقیق تر میگه

نه گلم عالیه عددش

بتا خوبه نرمال دوست منم همین بود با یه بارداری خوب و بچه سالم

چند روز تاخیری
اره عزیزم مبارکهههه

عزیزم مثبت مبارک باشه. ولی این بتا معمولی فقط گفته بارداری عدد نداده

مثبتهههه مباااارکهههه😍

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لِنــا🩷 مامان لِنــا🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میرای مامان میرای هفته سیزدهم بارداری