وزن 3280در 37هفته 1روز خوبه؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

البته ی درصد خطایی هم دارنا

ار عزیزم
برامن۳۱۲۷ بود
شنبه ۳۹ کامل ۳۶۰۰ وخورده

من ۳۷ هفته و دوروز زایمان کردم سه ونیم بود خوبه دیگه

بله عالی و نرمال

سوال های مرتبط

مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد