سلام مامانا 37هفته 1روز وزن 3130خوبه یا کمه 🥺

۹ پاسخ

خودتو با این چیزا زیاد درگیر نکن
دختر من موقع بدنیا اومدن ۲۹۰۰ بود

خوبه گل

عالیه

بدنیا بیاد ایشالا همین حدوداست خوبه عالیه

خیلی خوبه خداروشکر

خیلی خوبه که

خوبه دیگه عزیزم خداروشکر

عالیه

آره دیگه پس میخواید چقد باشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد