عزیزم پیش کی عمل کردی
اره پسر خواهرم ۳۷ هفته و دو روز بدنیا اومد دستگاه هم نرفت فرداش مرخص شد
وای خداکنه به من بده نامه تو همین هفته فردا دقیق ۳۷ هفته میشم 🥲
امروز دکترم گفت بیا سزارینت کنم قبول نکردم گفتم انشالله تا 19ام صبر کنم تا خوبکامل بشه بعد برم انشالله که خودشم قبول کرد
بله دختر من ۳۷ هفته یک روز به دنیا اومد
اره دیگه وارد هفته 38 شدی کامله کاملهههه
البته 36.37 ام کامله ولی امکان اینکه بره تو دستگاه چن درصدی هست
کامله کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.