خانما بچه 37هفته و 1روز کامل بنظرتون

۷ پاسخ

عزیزم پیش کی عمل کردی

اره پسر خواهرم ۳۷ هفته و دو روز بدنیا اومد دستگاه هم نرفت فرداش مرخص شد

وای خداکنه به من بده نامه تو همین هفته فردا دقیق ۳۷ هفته میشم 🥲

امروز دکترم گفت بیا سزارینت کنم قبول نکردم گفتم انشالله تا 19ام صبر کنم تا خوب‌کامل بشه بعد برم انشالله که خودشم قبول کرد

بله دختر من ۳۷ هفته یک روز به دنیا اومد

اره دیگه وارد هفته 38 شدی کامله کاملهههه
البته 36.37 ام کامله ولی امکان اینکه بره تو دستگاه چن درصدی هست

کامله کامل

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی