37هفته باردارم وزن جنینم کمه چیکارکنم

۹ پاسخ

تنش سالم
فوقش لاغر میاد دنیا خب
بزرگ میشه

چقده عزیزم
دکترت چی گفته

کم نیست ۲۸۰۰ ک تا ۳۸ میشه ۳ کیلو وخورده ای
اگرم طبیعی باشی تا ۴۰ میره بالا تر

سلام عزیزم مگه چقدر بوده؟
منم امروز سونو داپلر دارم برا همین که بچه ام وزنش کمه بوده تو سونو ۳۴هفته
تخم مرغ آب‌پز و آجیل و حبوبات خیلی تاثیر داره مثلا سه وعده تو‌روز تخم مرغ آب‌پز بخور هر وعده یکی انجیر و بادوم خوبه نخود اب خیلی خوبه خوراک لوبیا همینا

سلام عزیزم اشکالی نداره منم 37هفته زایمان کردم بچم هم 2کیلو 800

هروز بستنی با نون خامه ای بخور البته اگه قند نداری

لیدی میل بخور

28000

وزنش چنده

سوال های مرتبط

مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان شیرینی خونه مامان شیرینی خونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۸ ماهگی