تنش سالم
فوقش لاغر میاد دنیا خب
بزرگ میشه
چقده عزیزم
دکترت چی گفته
کم نیست ۲۸۰۰ ک تا ۳۸ میشه ۳ کیلو وخورده ای
اگرم طبیعی باشی تا ۴۰ میره بالا تر
سلام عزیزم مگه چقدر بوده؟
منم امروز سونو داپلر دارم برا همین که بچه ام وزنش کمه بوده تو سونو ۳۴هفته
تخم مرغ آبپز و آجیل و حبوبات خیلی تاثیر داره مثلا سه وعده توروز تخم مرغ آبپز بخور هر وعده یکی انجیر و بادوم خوبه نخود اب خیلی خوبه خوراک لوبیا همینا
سلام عزیزم اشکالی نداره منم 37هفته زایمان کردم بچم هم 2کیلو 800
هروز بستنی با نون خامه ای بخور البته اگه قند نداری
لیدی میل بخور
28000
وزنش چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.