۱۱ پاسخ

من براشون گریه میکردم بارداری اولم بعدزایمان انقد کمرنگ شد الان دومی ترک جدید ندارم همون قبلیاست

آره عزیزم از منم ترک خورده هر چی هم جلوتر میره بیشتر میشه

روغن بادوم یا نارگیل بزن هرررروز، آبم زیاد بخور

اره دیگه از حالا بیشترم میشه عزیزم

نه نخورد

من کلا ترک ندارم خداروشکر

برا من از دو هفته پیش ترک خورده با اینکه زیاد بزرگم نیست شکمم

مال مپ از ۲۵ هفته شروع شده از بیشتر شده نمدونم چیکار کنم🤷‍♀️

فعلا نه

ن من فقط پاهام یکم جدید ترک زده

نه هنوز نخورده

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری