۱۲ پاسخ

بارداری فاموتیدین ۲۰ بخور

اره بخور

من دکتر از ماه دوم نوشت هر روز یه دونه میخورم

سیب سفید داری بخورآب روآتیشه

شربت معده فکر کنم بهتر باشه زود خوب میکنه

من شربت معده میخورم عالیه

زیاد اثر نداره ولی بخور😵‍💫

من الان دو شبه یدونه میخورم تا الان قرص اصلا نخورده بودم

فاموتدین و پنتوپرازول مجازه

تو هفته پایین تهوع داغونت میکنه هفته بالا سوزش معده😑

آره بخور عزیزم

بله بخور

سوال های مرتبط

مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی