خانوما چن دیقه دل درد گرفتم مث پریودی

۶ پاسخ

منظمه وکجای دلته

من هرزگاهي دارم دكتر گفت طبيعي♥️

اینا درد زایمان نیس خیالت راحت

نگران نباش اگه تموم شده منم از این دردا دارم عادیه

منم همينجور شدم جند روز پيش بنظرم عاديه

من هرروز صبح ک پامیشم درد وریودی دام بعد چن دقیقه رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی