خانما سونو سه بعدی رو چند هفته میشه انجام داد

۸ پاسخ

من ۲۴ هفته انجام دادم

سلام منم هفته بیست وپنج هستم تا تاریخ رایمانم سزارین است چند تا سونوگرافی دارم

از 29هفته تا 32هفته وگاهی 35هفته انجام میدن

واسه چی هست ؟

۲۸تا۳۲

دیروز پرسیدم دکتر گفت از۲۶ هفته

منم میترسم نمیشه زود تر برم مثلا تو همین هفته ها

۳۵ هفته
من‌میترسم

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری