قشنگه😍منم قراره اسم پسرمونو بزاریم رادمهر
اسم زیبایی هست عزیزم اسم پسر کوچولوی ماهم رادمهر شد 🥰
خیلی خیلی نامدار باش عزیزم😍منم اسم نینی رادمهر انتخاب کردم☺️
نامدارباشه گلم
اسم نینی منم رادمهر
از تلفظش حس خوب میگیرم
اره. خیلی
منم میخوام رادمهر بزارم😍😍
عالیه مبارکه😍😍😍
بله عزیزم
خیلی اسم قشنگی هست
نام دار باشه
من که موندم برا انتخاب اسم
خیلی قشنگه
نامدار باشه عزیزم خیلی زیباس
قشنگه عزیزم
نامدارباشه عزیزم
خیلی قشنگه مبارکه عزیزم خوش نام باشه براتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.