دخترا سونوم خوبه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا انقد زود انومالی دادی منم مثه تو الان ۱۴ هفته و ۴ روزمه

عاالی عزیزم

سونو آنومالی مگه از هفته ۱۸ به بعد نمیگیرن؟

دلیل خاصی داشت این سونو برات نوشت ؟ان تی ک دادی یکم بعدم انومالی میدی دیگ

به سلامتی عزیزم
جنسیت چی بود؟

بسلامتی.گلم.رفتی چقدر شد هزینه اش.گفتی ی سونو معمولی می‌خوام وضعیت بچه رو چک کنم

بسلامتی گلم

آره گلم‌همه چیز خوبه جنسیت معلوم نبود یا بخودت گفت ننوشته

اره خوبه عزیزم دیگه خیالت راحت

عالیه

سلام عزیزم آره خوبه همه چی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه زندگیم 🩷 مامان پناه زندگیم 🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی