مامانا این سونوم خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

گرید یک خوبه منم هفته ۱۷ تو انومالی گریدم یک بود الانم یک هست.خب عزیزم شکمت درد میکرد انومالی هم باهاش میرفتی دیگه.مراحل پیرشدن جفت رو با گرید بیان میکنن هرچقدر جوون باشه اکسیژن رسانی به جنین بهتر تا زایمان به ۳ می‌رسیم به من آسپیرین داد تا جفتم جوون بمونه و گریدش زیاد بالا نره.گرید صفر جوانترین جفته.منم قدامی و پایینم باید وسایل سنگین بلند نکنیم بیشتر استراحت کنیم و... من توی پسرم تا هفته ۳۴ پایین بودش جفتم.هفته ۳۶ کا اورژانسی سزارین میشدم رفته بود بالا

سفالیک ینی سرش پایینه و پاهاش بالاس
جفت قدامی ینی جفت بین پوست و جنین هستش ک حرکاتش رو دیرتر حس میکنی مثلا وقتی لگد میزنه چون جفت وسط پوست شکمه یکم واضح متوجه نشی البه اولاش
گرید یک هم به مرحله اولیه رشد جنین میگن
در کل نرماله

شاید جفتت یکم پایین باشه با توجه به نوشته . دکتر بهتر میدونه . هوش مصنوعی هم بزن

گرید ۱ تو سونو میشه مال کبد معمولا گرید ۱ نوشته برات
نگفت کبدت یکم چربه ؟؟؟چرا اونو اونجا نوشته ؟

فک کنم جفتت پایینه یکم مراقب باش تا ببری پیش دکترت

اره خوبه انومالی مگه ندادی

چرا دادی

سونو آنومالی ندادین دیگه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته سی‌وششم بارداری