سونوم خوبه جنسیتو ننوشته؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم خیلی عالی. سرویکس پایینه سعی کن استراحت کنی دفعه بعدسونوبرودکترآخوندزاده کارش خیلی عالیه

مبارکه برای منم دعا کنم سه ماه بارداری‌ به سلامتی تموم کنم

ن ولی طول سرویکست نصبت ب سن بارداریت کمه ب دکترت بگو

ننوشته
فقط سرویکست نسبتا پایینه مراقبت کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۷ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه زندگیم 🩷 مامان پناه زندگیم 🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی