سلام خانما بعد سزارین کی گن ببندم و کرم ترمیم کننده بزنم

۱ پاسخ

من با یه شال میبستم شکمم و البته بگم چون زایمان زودرس بودم و یه پام خونه یه بیمارستان بود میبستم چون موقع راه رفتن درد میکرد
شکمم تخت تخت شد
اما الان یکسالی هست یه مقدار شکم درآوردم

سوال های مرتبط