شما به بچه هاتون پستونک میدین؟؟

۷ پاسخ

آره
من از اولین روز بهش دادم
الان بدون پستونک اصلا نمیخوابه

پسر من نمیگیره اصن تا دوماهگی خوب بود دیگه نگرفت درمیاره از دهنش

اره عزیزم اوایل نمیگرفتم بعد ۵ ماه گرفت

آره همیشه
خیلی خوبه بچه آرامش میگیره

نه دکترش موافق نبود خودشم نمی‌گرفت

نگرفت بچم

آره سه ماهی میشه داره پستونک میخوره
خوابش که عمیق میشه خودش میندازه بیرون

سوال های مرتبط

مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۱ سالگی
مامان هامین🦋 مامان هامین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی