یه سوال سونو داپلر ک واژینال نیست؟!

۱۲ پاسخ

نه عزیزم من پریروز انجام دادم فقط باید آب بخوری 😮‍💨 رو شکمی هستش

نه شکمیه مثل سونوهای دیگه عادیه

وزن جنین ام کم بودبرام نوشت

نه شکمی هسش عزیزم نگران نباش

به من گفت برو سونو رحمی انجام بده ببینم سزارینی هستی،یانه نرفتم ترسیدم واژینال باشه

اره واژینال من دادم براچی برات نوشته؟

نه عزیزم واژینال نیست.

نه نیست

نه گلم شکمی

نه شکمیه

ن شکمی میگیرن

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل مامان🫀🥺 مامان دخمل مامان🫀🥺 ۱۰ ماهگی