واسه سرما خوردگی نوزاد شش ماهه چیکار کنم

۳ پاسخ

در چه حد سرما خورده؟ تا زمانی که تب نداره داروی خاصی بهت نمی‌دن
و اصولاً میگن بهتره دارو ندید

بهتره ببری دکتر عزیزم
هنوز خیلی کوچیکه هردارویی نباید استفاده کنی

ببر دکتر خیلی کوچیک همش سرماخوردگی این همه ام بچه مگه سرما میخوره نمیدونم از چیه بخدا

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۴ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۳ ماهگی