۴ پاسخ

تو بارداری ترشح داشتن عادیه فقط نباید همراه بو و رنگ خاص و خارش و سوزش باشه عزیزم

اگر بونده وهمراه با خارش و سوزش نباشه اشکالی نداره

من الان خيلي كمه خيليي

ترشح سفید کلا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری