خانما با زردی چیکار کردین؟

۵ پاسخ

شیر خودت زیاد بده یا اگه شیر خشک میخوره زیاد بده بهش .
هرچی بیشتر ادرار کنه بهتره

ترنجبین و شیرخشت دادم خوب شد

دستگاه، قطره، تهشم سه تا قرص داد سوراخ کردیم سه قطره هر روز ریختیم دهنش ک مزه نفت می داد. پاره شدیم ولی تا تموم بشه. خودمم ک فقط سردی خوردم

عدد زردیش چنده؟

جمله ساختیم🤣
دستگاه باید بگیری فقط دوای دردش دستگاهه
یه قطره هم هست داروخانه باید بخری قطره شیرخشت ۳ بار در روز هر بار ۱۰ قطره بچکونی دهنش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی